Vedrørende problemer hos Sabra

De siste månedene vet vi at enkelte dere har opplevd problemer vedrørende informasjon rundt turer og opplegg fra Sabra. Reisebyrået går nå direkte ut til medlemmene og beklager det inntrufne.

Supporterklubben har fått mange negative henvendelser fra medlemmer som har reist med Sabra Sportsreiser denne sesongen. Klagene går i all hovedsak på service og informasjon i forkant av turen, eksempelvis tilbakemeldinger og bekreftelser fra reiseselskapet.

 

Vi har den siste tiden vært i nær dialog med reisebyrået for å få løst problemene, og føler oss heldigvis overbevist om at vi også vil lykkes, slik at servicenivået igjen vil komme på et akseptabelt nivå.

 

Supporterklubben vil samtidig understreke at mange også er svært fornøyd med Sabra og at vi trygt kan anbefale dem videre på turer og opplegg til Liverpool.

 

Daglig leder, Peter Fekete, har sendt oss dette brevet i sakens anledning:

 

SABRA TOURS BEKLAGER

”Sabra Tours beklager det servicenivået medlemmene har opplevd hos oss de siste månedene.

Etter vi ble en person mindre i Sportsavdelingen i desember, har vi forsøkt å erstatte denne personen med en kvalifisert person.

Det viste seg å være vanskeligere enn hva vi antok, og vi lyktes først med dette den 30.3.05.

 

I iveren etter å hjelpe så mange som mulig av medlemmene, har vi svart ja på for mange spørsmål og lovet raske tilbakemeldinger og ikke klart å holde dette. Dette beklager vi på det sterkeste og det er ikke slik vi i Sabra Sportsreiser ønsker at vårt servicenivå skal oppfattes. I dialog med Supporterklubben jobber vi nå med sterk fokus på å bedre en del av våre rutiner.

 

Med en ny person på plass håper vi dere fortsatt vil gi oss tillitt, og at dere vil oppleve en bedre service og hyggeligere opplevelse av turen til Liverpool.

 

Dersom det fortsatt skulle være flaskehalser, så ta gjerne kontakt med meg på:

[email protected]