Husk å melde adresseendring

Den største årsaken til at ”The Kopite” uteblir eller at medlemskapet stopper opp er at folk flytter på seg uten å gi beskjed om adresseendring. Sjekk her hvordan du kan oppdatere eventuell ny adresse.

I dagens samfunn er det meste knyttet opp mot adresser og at disse er helt riktige. Det kommer stadig ny teknologi og løsninger vi må forholde oss til i forbindelse med bladutsendelser. Bare små feil eller mangler på din adresse kan medføre at medlemsbladet uteblir og at medlemskapet i verste fall stopper opp.
Ved jevne mellomrom byttes også postnummer ut. Posten Norge leverer normalt ikke hvis det er feil på postnummer eller husnummer mangler.

Oppdater din profil
Du kan selv oppdatere din adresse og din profil via "Min Side". Du logger inn og kan enkelt endre på adresse og andre opplysninger slik som epost, telefonnummer, etc på medlemsprofilen. Du trenger ditt medlemsnummer og navn for å logge deg på første gangen.
NB: Navnet må skrives akkurat slik det er registrert hos oss. Kontakt [email protected]  dersom du ikke klarer å komme inn på "Min Side".

Klikk her for å komme til "Min Side".

Hvis du lurer på om ditt medlemskap er aktivt eller ei så kan du som en tommelfingerregel sjekke om du har fått siste medlemsblad. Info om siste blad legges alltid ut her.

Meld også flytting via Posten
Skal du flytte så anbefaler vi alltid å melde flytting via Posten Norge. I en måned videresender de posten gratis for deg. Fyll ut flytteskjema her.

NB: Vi bruker Postens EA-tjeneste for å oppdatere nye adresser i medlemsregisteret. Dette betyr at medlemsbladet ikke vil komme frem dersom adressen vi har på deg ikke er lik den Posten Norge har registrert på deg. Vær derfor nøye med å melde flytting til Posten eller oss.

Du kan også melde fra om nye adresse ved å sende mail til [email protected] eller å ringe oss på 9796 1892.