Tre nye år med Wolfskin

Liverpool FC har i dag forlenget avtalen med den tyske friluftsutstyrsgiganten Jack Wolfskin med tre år.

Jack Wolfskin ble offisiell Liverpool-partner i 2010.

- Det er med glede vi forlenger vårt partnerskap med Jack Wolfskin, uttaler Liverpools kommersielle direktør Billy Hogan, til Liverpoolfc.com.

- Vi har arbeidet hardt for utvikle kampanjer som er til nytte både for våre fans, Jack Wolfskin og klubben. Vi mener vi har funnet en unik balanse i dette arbeidet, og er glade for å forlenge avtalen med Jack Wolfskin for en lengre periode, legger Hogan til.

- I tre år har vi selv sett hvilke fordeler vi har av avtalen med Liverpool FC. Klubben har en fenomenal rekkevidde, noe som har hjulpet markedsføringen av våre produkter i viktige markeder, sier markedsføringssjef Elke Stein i Jack Wolfskin.

- Premier League er attraktiv langt utenfor Storbritannias grenser. Liverpool FC sine kamper blir vist direkte i viktige markeder for oss som Kina og Russland, og bidrar til å profilere Jack Wolfskin.

Den nye avtale med Jack Wolfskin gjelder fra starten av 2013/14-sesongen og ut 2015/16-sesongen.