Legg oss til som mottaker av eFaktura

For enklere og mer kontroll av betaling av din medlemskapskontingent bør du opprette en avtale for eFaktura i din nettbank.

Nesten 6000 har allerede gjort det; opprettet en eFaktura-avtale med oss i sin nettbank.

Det betyr at du får en email fra din bank med beskjed om at de ligger en faktura som må godkjennes i din nettbank.

Det koster ingenting for deg som medlem og bankkunde og er en enklere, sikrere og raskere måte å betale kontingenten på.

Det er spesielt lurt å gjøre hvis du har familiemedlemmer på samme adresse.

Slik gjør du det
Du må selv opprette avtalen i din nettbank. Vi kan ikke gjøre det for deg. Normalt vil du få spørsmål om du vil opprette en eFaktura avtale med oss neste gang du fornyer kontingenten. Følg oppskriften fra banken. Medlemsnummeret ditt er lik referanse.

Hvis ikke: Velg eFaktura og søk oss opp som utsteder. Fyll ut feltene de etterspør og oppgi ditt medlemsnummer som eFaktura-referanse.

Du kan selv endre forfallsdato og konto som skal belastes og betalingen utføres ikke før du selv godkjenner eFakturaen.

Les mer her om eFaktura eller kontakt oss på: [email protected]