BØR DE STARTE?  Emre Can og Roberto Firmino vil kanskje være tatt ut i flere lag?

Sett opp «ditt lag» mot West Ham

Hvem bør få sjansen fra start i den siste kampen før nok en landslagspause?

Liverpool har noen skadeproblemer før lørdagens møte med West Ham på London Stadium. Både Philippe Coutinho, Georginio Wijnaldum og Dejan Lovren er usikre til kampen. Og verken Sadio Mané eller Adam Lallana er spilleklare ennå. 

Dermed har Jürgen Klopp noen vanskelige avgjørelser å ta i både forsvar, midtbane og angrep. Hvordan ville du løst floka?

Bruk vår «lagvelger», ta ut ditt lag, trykk på Twitter-symbolet øverst til høyre og del på Twitter med hasttag#LFC11NOR 

Her er supporternes lag

Scroll i vinduet under.

Del

Premier League

17.11.2017 20:20

City-duo stakk av med prisene

17.11.2017 16:51

Møtes igjen for første gang på 10 år

13.11.2017 21:35

Everton prøvde seg på Silva

West Ham United

12.11.2017 21:52

Taktikkskiftet

Mot West Ham så vi et annerledes Liverpool, vi så et lag som var mer pragmatiske og angrep med mer balanse enn vi har sett tidligere.

07.11.2017 09:34

David Moyes bekreftet som ny West Ham-manager

06.11.2017 13:03

Sim-salah-bim

Etter Spurs kampen var det lett å ty til krass kritikk av de røde. Etter siste ukes kamper, som ble avsluttet med en komfortabel utklassing av West Ham United, er det ditto enkelt å rose det samme mannskapet.

Lagvelger

17.11.2017 09:25

Tre kjappe før Southampton:Bør Can benkes når kontraktssituasjonen er uavklart?

Liverpool.no-redaksjonen svarer på spørsmål om van Dijk, Mané og Can før helgens kamp. Og vi vil høre fra deg hvem som bør starte.

01.11.2017 12:10

Sett opp ditt lag:Hvilke 11 bør starte mot Maribor?

Bare noen timer til avspark på Anfield nå. Ta ut det laget du mener bør starte.

21.10.2017 20:48

Sett opp «ditt» lag mot SpursHvem bør starte på Wembley?

Bør James Milner få fornyet tillit?

Siste Til vår nyhetsoversikt
20.11.2017 kl 18:26

Blir værende i Sevilla til onsdag

Jürgen Klopp forklarer hvordan han har tatt med seg en noe større tropp enn normalt.

+
20.11.2017 kl 17:10

– Ikke flaks at Salah scorer så mye

Se pressekonferansen til Klopp og Klavan foran Sevilla-kampen her.

+
20.11.2017 kl 16:46

– Må passe oss for balltap

Sevillas manager advarer laget sitt mot å gi Liverpool kontringsmuligheter.

+
20.11.2017 kl 16:21

Rekker trolig Chelsea-kampen

Manageren forteller at Joël Matip ble igjen hjemme for å trene inn mot helga.

+