Sett opp «ditt lag»:Hvilke 11 bør starte mot Spartak?

Liverpool må få med seg poeng på Anfield onsdag kveld. Hvem mener du Klopp bør velge fra start?

Jürgen Klopp gjorde ingen forsøk på å skjule viktigheten av den siste gruppespillkampen i Champions League, da han han møtte pressen tirsdag. Klopp sa han ville stille med sitt beste mannskap, uavhengig av Merseysidederbyet på søndag.

Joe Gomez og Ragnar Klavan er igjen tilgjengelig for spill, mens Adam Lallana og Jöel Matip fortsatt er skadet. 

Ta ut dine 11

Bruk vår «lagvelger», ta ut ditt lag, trykk på Twitter-symbolet øverst til høyre og del på Twitter med hasttag#LFC11NOR 

Disse har fansen valgt

Scroll i vinduet under.

Del

Champions League

12.12.2017 12:23

Mané med ukas mål

11.12.2017 19:25

– Mye kan skje før det skal spilles Champions League igjen

Jürgen Klopp fulgte selvsagt dagens Champions League-trekning, men er mest opptatt av de kommende ligakampene.

11.12.2017 13:36

Møter Porto før ligakampen på Old Trafford

Datoene er klare for 8. delsfinalene i Champions League.

Lagvelger

09.12.2017 17:00

Sett opp «ditt lag»:Hvem bør starte Merseyside-derbyet?

Etter 7–0 mot Spartak Moskva har Klopp aller mest luksusproblemer med laguttaket mot Big Sam.

01.12.2017 10:13

Hvem bør starte mot Brighton?

Jürgen Klopp har gjort flere endringer fra kamp til kamp i det siste. Sett opp hvem du mener bør få sjansen.

24.11.2017 08:42

Hvem bør starte mot Chelsea?

Hvem vil du ha inn fra start når Chelsea kommer til Anfield lørdag kveld?

Spartak Moskva

08.12.2017 15:46

Tiltale fra UEFA

07.12.2017 12:09

Logg deg inn og stem:Hvilken karakterer vil du gi etter Spartak-knusingen?

Som medlem i supporterklubben kan du nå logge deg inn, og gi din karakter til spillerne.

07.12.2017 10:06

Dette skriver avisene: «Lynende hurtighet, intelligente bevegelser og dødelige avslutninger»

The Fab Four herjet på banen, og får blekket til å sprute i de engelske avisene.

Siste Til vår nyhetsoversikt
13.12.2017 kl 08:15

Hvem bør Klopp starte med mot West Brom?

Klopps rotasjoner er blitt tema etter 1-1 mot Everton. Her kan du ytre din mening om hvem manageren bør velge onsdag kveld.

+
13.12.2017 kl 07:37

Salah kan bli spart mot West Brom

Jürgen Klopp vil fortsette å rotere på laget.

+
12.12.2017 kl 23:21

Pardew ønsker å låne Ings

West Bromwich-manager Alan Pardew legger ikke skjul på at han har Liverpool-angriper Danny Ings på ønskelisten.

+
12.12.2017 kl 22:58

Matip ligger foran skjema

Viktig defensivt kort kan være tilbake til det hektiske juleprogrammet.

+