SOLGT:  Jürgen Klopp solgte Kevin Stewart til Hull for £8M.

Forlater Liverpool med tungt hjerte

Men Kevin Stewart føler han måtte dra for karrièrens beste.

– Det var en vanskelig avgjørelse å ta. Det er en klubb jeg elsker, og en klubb jeg har fulgt i lang tid. Jeg har vært Liverpool-supporter helt siden jeg var liten, og målet hele livet mitt har vært å bli en fast Liverpool-spiller, sier Kevin Stewart til Liverpool Echo.

Samme dag som Liverpool bekreftet kjøpet av Andy Robertson, bekreftet de at Stewart skal spille kommende sesong for Hull. 

– Jeg følte jeg måtte ta dette steget for karrièrens skyld. Nå har jeg fått en mulighet, og det er opp til meg å gripe den. Jeg kommer her for å spille masse kamper og få meg noe sårt tiltrengt erfaring. Å dra hit var en mulighet som var for god til å avslå, forklarer Stewart.

Del

Kevin Stewart

25.07.2017 19:54

Benketilværelsen frustrerte Stewart

Kevin Stewart følte han måtte spille oftere.

21.07.2017 22:57

Torbjørn Flatin:– Tror Coutinho blir

Redaktøren kommenterer hva han tror om van Dijk og Coutinhos overganger, og forklarer hvorfor Stewart ble solgt.

21.07.2017 17:17

BEKREFTET:Stewart er klar for Hull

Midtbanespilleren har skrevet under for Championship-klubben.

Hull

21.07.2017 17:17

BEKREFTET:Stewart er klar for Hull

Midtbanespilleren har skrevet under for Championship-klubben.

07.02.2017 12:54

Fikk to dager fri etter Hull-tapet

Liverpool-spillerne er tilbake på Melwood for å begynne forberedelsene til Tottenham-kampen.

06.02.2017 12:53

Verste start på et år siden 1954

Liverpool har nå vunnet kun én av ti kamper etter årsskiftet. Likevel tror Sky Sports-ekspert Gary Neville på snarlig bedring.

Siste Til vår nyhetsoversikt
18.11.2017 kl 21:33

Ny 3-0 seier på Anfield

Gjenopplev mål og sjanser fra TV2 Premium etter tre klare poeng hjemme mot Southampton.

+
18.11.2017 kl 21:14

Drømmescoring av Rhian Brewster

17-årige Rhian Brewster fikk fulltreff i mini-derbyet, da Liverpool vant 4-0. Det ble også 5-1 seier for Liverpool U18.

+
18.11.2017 kl 18:31

- Dette var perfekt for oss

Jürgen Klopp berømmet en moden kamp fra hans lag mot Southampton, både defensivt og offensivt.

+
18.11.2017 kl 17:06

Salah fortsetter å imponere

Les vår spillerbørs etter 3-0 mot Southampton.

+