BERLIN:  Eirik (t.v) og Sindre Lunde Fostervold fikk Jordan Hendersons oppmerksomhet etter kamp.

Henderson ga kapteinsbindet til Eirik fra Bergen

Kapteinen pekte ut femåringen etter kampen i Berlin.

STOLT:  Sindre var naturligvis en stolt gutt utenfor Olympiastadion lørdag.

– Fem minutter før kampslutt gikk guttene mine ned til gjerdet. Etter kamp gikk spillerne en runde rundt banen, og da så vi plutselig at Henderson pekte på Eirik og ga ham kapteinsbindet, forteller Kjersti Lunde, mor til guttene. 

Familien var blant 54279 tilskuere på Olympiastadion i den tyske hovedstaden. Femåringen var naturligvis svært stolt over å være den ene som ble pekt ut. 

– Først tror jeg han ble litt sjokkert! Han er superinteressert i Liverpool, og det er ikke akkurat hver dag en av heltene peker direkte på ham. Etterpå var han selvfølgelig veldig stolt og glad, sier Lunde. 

– Når vi kommer hjem fra feire har vi tenkt å ramme det inn. 

Del

Jordan Henderson

23.10.2017 10:47

– Vi fortjener kritikken

Jordan Henderson mener Liverpool må gjøre raske endringer.

22.10.2017 00:12

– Bryr meg ikke om hvem som er Englands kaptein

Jürgen Klopp er ikke interessert i å kaste seg inn i debatten om hvem som bør være engelsk landslagskaptein.

20.10.2017 15:20

– Milner er en veldig viktig spiller for oss

Jürgen Klopp slo fast at James Milner er en viktig spiller for Liverpool, uten å love ham spilletid mot Tottenham.

supporterklubben

30.07.2017 13:17

Den aller første supporterturen til Liverpool

En ny sesong står for døren, og mange supportere har allerede bestilt tur til Liverpool. På hver eneste kamp på Anfield er det hundrevis av nordmenn på tribunene. Slik har det ikke alltid vært. Her er historien om den aller første fotballturen som ble arrangert av Liverpool FC Supporters’ Club Norway i julen 1980.

11.11.2016 15:09

Kun noen få hundre offisielle medlemmerFinsk distanse

Hvorfor vekker fotball og LFC mye mindre interesse i Finland enn hos sine skandinaviske naboer? Og hva skjer når en finsk låtskriver opplever en fotballkamp og Anfield for første gang?

12.08.2016 09:54

Kjenner du noen som ikke er medlem?Medlemskap i supporterklubben

Liverpool danser videre. Ikke medlem av supporterklubben eller kjenner noen som ikke er det? Meld deg inn nå.

Siste Til vår nyhetsoversikt
11.12.2017 kl 12:36

Møter Porto før ligakampen på Old Trafford

Datoene er klare for 8. delsfinalene i Champions League.

+
11.12.2017 kl 11:46

– Dette må vi være godt fornøyd med

Redaktør Torbjørn Flatin kommenterer Champions League-trekningen.

+
11.12.2017 kl 10:38

Liverpool møter Porto!

Liverpool møter Porto i Champions League.

+
11.12.2017 kl 10:28

Ett kort unna suspensjon

Dejan Lovren lever farlig.

+