Årsmøte, Årets Supporter og Supportercupen

Har du en god kandidat til ”Årets Supporter”? Vi ønsker å gjøre stas på en person som har markert seg spesielt siste sesong! Bli med på Supportercupen 28. mai og husk Årsmøtet på Andy's 1. juni.

INNKALLING TIL ÅRSMØTE

Onsdag 1. juni 2005, klokken 18.00 avholdes Årsmøte for Supporterklubben.

Sted: Andy’s Pub i Stortingsgata i Oslo (obs: ny sted i forhold til det som står i Kopite).

Følgende saker skal behandles:

1.       Styrets årsberetning

2.       Fastsette resultatregnskap og balanse

3.       Behandle budsjett for 2005

4.       Fastsette årskontingent

5.       Valg av styre, samt fastsette styrehonorar

6.       Evt innkomne forslag (må sendes styret innen 18.5.2005)

Det skal velges to styremedlemmer og 1 vararepresentant til styret. Tore Hansen og Tom Bolstad (vara) står på gjenvalg. Kai Roger Nilsen tar ikke gjenvalg.

Andre kandidater må foreslås for styret senest innen 18.5.2005.

Pål Chr. Møller, Roger Dahl, Thomas Larsen Bergheim og André Øien (vara) ble i 2004 valgt for 2 år.

Det blir enkel servering av mat og drikke.

Vi ønsker alle medlemmer i LFCSCSB velkommen til Årsmøtet 2005.

ÅRETS SUPPORTER 2005

For andre gang i historien skal Supporterklubben kåre sin ”Årets Supporter”. Styret har besluttet å gjøre ekstra stas på en person som har utmerket seg spesielt i forhold til Liverpool Football Club. I 2004 gikk Tage Herstad av med seieren i sterk konkurranse med mange andre gode kandidater. Styret kommer til å gå bredt ut, men ser for oss at vinneren har fremhevet sitt kandidatur og sin støtte til Liverpool på en positiv måte. Navnet på ”Årets Supporter 2005” vil bli offentliggjort på Årsmøtet til sommeren.

LFCSCSB belønner vinneren med en flybillett til England. Personen som nominerer vinneren vil også motta en premie. Forslag og skriftlig begrunnelse må sendes til: LFCSCSB, Postboks 2142, 6402 Molde eller per email: [email protected]. Fristen er satt til 18. mai.

BLI MED PÅ SUPPORTERCUPEN ’05

Vårens vakreste eventyr er nok en gang i anmarsj. Høye spark, taklinger, harde skudd, finter og kameratskap opplever du på Voldsløkka når Supporterunionen for Britisk Fotball for 15. året på rad inviterer til prestisjetung turnering på Voldsløkka 28. mai. Liverpool har vært i finalen to ganger tidligere, men har enda til gode å vinne. Det kan DU hjelpe til og gjøre noe med. Det er ingen ulempe at du er aktiv fotballspiller, men heller ikke et krav. Men fotball må du ha spilt for å komme igjennom nåløyet. Vi har meldt på ett lag. Tom ”Benitez” Bolstad er som vanlig vår manager og er vår kontaktperson dersom du ønsker å melde deg på.

Kontakt: Tom Bolstad, Bakkeliveien 20, 1832 Askim. Mobil: 911 36 193. Mail: [email protected]. Påmeldingsfrist: 6.mai.

Mer info om selve turneringen finner du på: www.supporterunionen.no