Spørsmål og svar til fotballturene - 2009/10

Ved bytte av nye reiseleverandør blir det alltid noen små endringer. Det kan derfor være lurt å lese igjennom dette før du bestiller tur.

Hvorfor må alle være medlemmer i Supporterklubben?
Dette er medlemsturer for medlemmene i LFCSCSB. Samarbeidet er lagt opp til å betjene medlemmene i supporterklubben. Det blir derfor helt feil hvis mange av de reisende på for eksempel hjemmekampen mot Chelsea i mai ikke er medlemmer - mens mange medlemmer ikke får plass.

Hvorfor bør jeg bestille online?
I stedet for å ringe og maile og sitte og vente på svar på bekreftelse på turen din vil du kunne fikse alt selv på noen små minutter. Bekreftelsen vil komme tilsendt på mail noen få sekunder senere. Oppgi alltid ditt referansenummer når du henvender deg til Ving.

Vi er flere enn 6 personer som vil bestille ?
Om du vil bestille enklest og rasket på www.ving.no/liverpool så lager du flere bestillinger.

Om alle ønsker å sitte samlet, så kan du da sende en mail til Ving på [email protected] hvor du oppgir de forskjellige referansenumrene. Ving vil da gjøre sitt beste for at alle får sitte samlet (men det kan ikke gis noen garanti for dette).

Får barn rabatt og hva er aldersgrensen ?
Aldersgrensen for barn er 12 år (ikke fylt 12 år når man reiser).
Barn vil få rabatt på flybilletten  og når de sover i ekstraseng og deler rom med to fullt betalende voksne. Rabatten varierer fra det enkelte hotell og bekreftes ved bestilling.

Hvordan bestiller jeg omvisning på Anfield?
Det vil ikke være mulig å bestille dette online. Når du har gjort din bestilling må du ringe vårt kundesenter for å melde deg på. Dette vil kun være mulig for de som er med på fellestur (3-netter).
Har du kjøpt en individuell pakke så bruk denne linken:
https://bookings.liverpoolfc.tv/stadiumtours/booking/default.htm

Kan jeg utvide turen og være lenger?
Ja, selvsagt kan du det. Da booker du først en av pakkene våre som er tilgjengelig online. Når du har mottatt bekreftelse på det tar du kontakt med Vings kundesenter og ber om utvidelse at turen med de antall døgn du ønsker.

Kan jeg fly fra andre flyplasser enn Oslo ?
Ja, vi tilbyr avreiser fra andre norske flyplasser mot tillegg i prisen.Tillegget med SAS er (i forhold til grunnprisen fra Oslo Gardermoen) :
Torp: 0,-
Bergen/Haugesund/Stavanger/Kristiansand/Ålesund/Kristiansund/Molde/Trondheim: ca. 600,-
Evenes/Bodø/Tromsø:  ca. 1.100,-

Du bestiller da en "full pakke med fly" og sender bestillingsnummeret ditt på mail til [email protected] hvor du skriver hvor du vil fly fra. Ving vil så endre bestillingen og bekrefte til deg med de flytidene de kan tilby fra din avreiseflyplass.

Hvor og når får vi fotballbillettene utlevert ?
Din kampbillett vil bli utlevert i resepsjonen på hotellet når du sjekker inn. Dette gjelder også om du er med på en fellestur. Her vil de også ligge en voucher som gir deg rett til å hente ut et gratis kampprogram på Anfield.

Kan jeg endre på min bestilling?
Frem til 80 dager før avreise kan du endre navn på reisende mot et gebyr på kr 300,- per person per endring. Endringer mindre enn 80 dager før avreise er å anse som en avbestilling, og fullt gebyr gjelder (hele reisens pris).

Hva skjer om kampen flyttes ?
Dersom en kamp blir flyttet inntil 36 timer fra opprinnelig kampstart vil Ving endre bestillingen uten gebyr, og hotell vil bli endret med 1 natt om behovet tilsier at dette er nødvendig.
Dersom en kamp blir flyttet mer enn 36 timer fra opprinnelig kampstart vil Ving tilby full refusjon dersom du ikke ønsker å reise.

NB! Ving har ikke noe ansvar for de produkter du eventuelt måtte ha kjøpt andre steder. Har du kjøpt eksempelvis flybillett hos andre enn Ving, har ikke Ving noe økonomisk ansvar dersom en slik flybillett vil måtte endres eller avbestilles. Dette gjelder uansett årsaksforhold.

Kundesenter Ving

Email: [email protected]

Telefon: 2315 5850