«Seeing is believing» på drakten

Under mandagens møte med Manchester United vil du se en liten endring på Liverpool-spillernes drakter.

12. okt 2016 kl 18.45 Marius Rabben

I forbindelse med «World Sight Day» denne uka fronter Standard Chartered, klubbens hovedsponsor på draktene, kampanjen «Seeing is Believing» for å bekjempe blindhet på verdensbasis.

– Spesielt viktig for meg

Derfor byttes den vanlige logoen på magen ut med «Seeing is Believing» for storoppgjøret.

– Det er et fantastisk initiativ, og noe vi er stolte over å støtte som klubb, sier Jürgen Klopp, ifølge Sky Sports.

– Som en med briller selv vet jeg hvor viktig synet er i karrieren og livet mitt. Derfor er dette spesielt viktig for meg, legger han til.

Standard Chartered har sammen med Liverpool FC samlet inn over 250 000 pund fra supporterbidrag og auksjoner gjennom de fem årene partene har samarbeidet.

Har du innspill til journalisten?
[email protected]