HVILKE 11 SKAL HAN VELGE?  West Bromwich står for tur på onsdag.

Sett opp «ditt lag»:Hvem bør Klopp starte med mot West Brom?

Klopps rotasjoner er blitt tema etter 1-1 mot Everton. Her kan du ytre din mening om hvem manageren bør velge onsdag kveld.

Jürgen Klopp er den manageren som har rotert soleklart mest på laget i hele Premier League så langt denne sesongen. Liverpool-manageren har gjort 59 endringer på lagoppstillingen fra kamp til kamp, noe som er 20 mer enn West Ham på andreplass.

Til onsdagens møte med West Bromwich blir det nå spekulert i at Mohamed Salah kan bli spart - er det riktig av Klopp i så fall?

Moreno er fortsatt uaktuell, så hvem bør starte på venstreback, og blir det en ny rotasjon på høyrebacken og at Trent Alexander-Arnold får sjansen istedenfor Joe Gomez? 

Ta ut dine 11

Bruk vår «lagvelger», ta ut ditt lag, trykk på Twitter-symbolet øverst til høyre og del på Twitter med hasttag#LFC11NOR 

Disse har fansen valgt

Scroll i vinduet under.

Del

West Bromwich

20.04.2018 08:47

Før kamp i motstanderleiren:– Vil ned med æren i behold

Redningsmannen kom inn for sent.

28.02.2018 11:53

Skaden verre enn antatt

Daniel Sturridge sitt VM-håp har fått et nytt tilbakeslag.

30.01.2018 11:08

Videodømming:Klopp hevder TV-kanal bestemte tilleggstiden

Mens dommerorganisasjonen påstår det hele dreier seg om en misforståelse.

Lagvelger

13.05.2018 10:15

Sette opp hvilke 11 du mener bør starte:Klopp vurderer Lallana fra start - Mané usikker

Liverpool må ha minst ett poeng mot Brighton for selv å sikre topp fire.

02.05.2018 09:02

Sett opp «ditt lag»:Er det disse elleve som skal sikre Champions League-finale?

Endelig er dagen her! Tell ned timene til avspark med å sette opp hvem du mener bør starte mot Roma.

27.04.2018 12:45

Sett opp «ditt lag»:Hvordan skal Oxlade-Chamberlain erstattes?

Jürgen Klopp har noen utfordringer foran møte med Stoke.

Siste Til vår nyhetsoversikt
20.07.2018 kl 22:10

Vraket Barcelona og Bayern München for Klopp

– Det han sa til meg om prosjektet overbeviste meg.

+
20.07.2018 kl 21:35

Her er troppen som reiser til USA

Lørdag morgen tar Jürgen Klopp med seg 29 spillere til USA.

+
20.07.2018 kl 20:50

Spillerne som kan forsvinne

Liverpool er sannsynligvis ferdig med å kjøpe. Men med salget av Danny Ward starter opprydningen i troppen.

+
20.07.2018 kl 17:32

Danny Ward solgt

Liverpool bekrefter nå at Danny Ward er solgt til Leicester.

+