HVILKE 11 SKAL HAN VELGE?  West Bromwich står for tur på onsdag.

Sett opp «ditt lag»:Hvem bør Klopp starte med mot West Brom?

Klopps rotasjoner er blitt tema etter 1-1 mot Everton. Her kan du ytre din mening om hvem manageren bør velge onsdag kveld.

Jürgen Klopp er den manageren som har rotert soleklart mest på laget i hele Premier League så langt denne sesongen. Liverpool-manageren har gjort 59 endringer på lagoppstillingen fra kamp til kamp, noe som er 20 mer enn West Ham på andreplass.

Til onsdagens møte med West Bromwich blir det nå spekulert i at Mohamed Salah kan bli spart - er det riktig av Klopp i så fall?

Moreno er fortsatt uaktuell, så hvem bør starte på venstreback, og blir det en ny rotasjon på høyrebacken og at Trent Alexander-Arnold får sjansen istedenfor Joe Gomez? 

Ta ut dine 11

Bruk vår «lagvelger», ta ut ditt lag, trykk på Twitter-symbolet øverst til høyre og del på Twitter med hasttag#LFC11NOR 

Disse har fansen valgt

Scroll i vinduet under.

Del

West Bromwich

14.12.2017 13:31

– Jeg trodde jeg hadde scoret vinnermålet

Skuffet Dominic Solanke etter den annullerte scoringen.

14.12.2017 00:36

– Vanligvis scorer vi med slike muligheter

Manageren syntes det manglet litt på kvaliteten da Liverpool stanget mot WBA-veggen.

13.12.2017 23:28

Spillerbørs:Karius best på svakt hjemmelag

Karius kom inn for en skadet Mignolet og gjorde sine saker så bra at han blir kåret som bestemann i en skuffende kamp mot WBA.

Lagvelger

13.01.2018 13:04

Sett opp «ditt lag» mot Man City:Hvem skal erstatte Coutinho? Van Dijk fra start?

Her kan du sette opp hvilke 11 du mener Klopp starte med for å ha best mulighet mot serielederen.

05.01.2018 10:21

Sett opp «ditt lag» mot Everton:Hvem bør erstatte Salah og Coutinho?

Jürgen Klopp har noen utfordringer med hvem som skal starte fredagens kamp.

09.12.2017 17:00

Sett opp «ditt lag»:Hvem bør starte Merseyside-derbyet?

Etter 7–0 mot Spartak Moskva har Klopp aller mest luksusproblemer med laguttaket mot Big Sam.

Siste Til vår nyhetsoversikt
21.01.2018 kl 23:27

Dette er kravene som stilles for utlån av Sturridge

Liverpool er fortsatt i samtaler med Inter og Sevilla om Sturridge, men vil ikke fire på de økonomiske kravene.

+
21.01.2018 kl 22:55

Mané ble preget av Merseyside-blunderen

Jürgen Klopp mener Sadio Mané fikk en formsvikt etter kritikken.

+
21.01.2018 kl 19:48

– Galskap om ikke Lallana blir tatt ut til VM

– Hvis Mr Southgate kan dropp Adam fra troppen, wow, da må jeg virkelig gratulere ham for at han allerede har vunnet VM.

+
21.01.2018 kl 14:55

Overbevisende seier for U23

Bobby Adekanye scoret to ganger da Liverpool vant i Premier League cup.

+