IKKE I FØRSTELAGSBILDET  Andre Wisdom var klar over at han måtte flytte på seg for å få spille fast førstelagsfotball.

– Jeg visste jeg måtte forlate Liverpool

Andre Wisdom hadde ikke spilt for Liverpool siden tidlig i 2013-14 sesongen, og så skriften på veggen.

I går bekreftet Liverpool og Derby overgangen til Andre Wisdom fra Anfield-klubben til The Rams. Forsvarsspilleren forteller til Derbys offisielle nettside at han lenge har skjønt at en permanent overgang vekk fra Liverpool har ligget i kortene.

– Jeg visste jeg kom til å forlate Liverpool. Det var kun et spørsmål om når og til hvilken klubb, uttaler Wisdom.

– Selv om jeg fortsatt hadde kontraktstid igjen, handlet det om å finne den klubben som passet meg best, legger Leeds-gutten til.

Del

Andre Wisdom

03.07.2017 15:14

Wisdoms overgang til Derby er fullført

Liverpool FC bekrefter at Andre Wisdom har sluttet seg til Derby County på en permanent overgang fra Liverpool.

16.06.2017 18:02

Enige om overgang for Andre Wisdom

Liverpool og Derby er enige om en overgang for forsvareren Andre Wisdom, som antas å bringe de røde opp til £4.5M.

15.06.2017 18:24

Wisdom stadig nærmere Derby

En overgang for Andre Wisdom til Derby County forventes å bli gjennomført om kort tid.

Derby County

03.07.2017 15:14

Wisdoms overgang til Derby er fullført

Liverpool FC bekrefter at Andre Wisdom har sluttet seg til Derby County på en permanent overgang fra Liverpool.

15.06.2017 18:24

Wisdom stadig nærmere Derby

En overgang for Andre Wisdom til Derby County forventes å bli gjennomført om kort tid.

13.06.2017 18:45

The Telegraph:Aksepterer bud på Wisdom

Forsvarsspilleren er på vei til Derby.

Siste Til vår nyhetsoversikt
19.11.2018 kl 23:08

Solanke har full tiltro til Klopps plan

Dominic Solanke nekter å la seg frustrere av mangelen på spilletid i Liverpool denne sesongen.

+
19.11.2018 kl 21:44

Van Dijk sikret gruppeseieren

Nederland lå an til tap, men så dukket Liverpool-stopperen opp.

+
19.11.2018 kl 19:43

– Henderson klar til helga

Jordan Henderson sto over for England, men er sannsynligvis tilbake mot Watford.

+
19.11.2018 kl 18:35

– Jeg kunne ikke tro det da jeg hørte om Liverpool-interessen

Andy Robertson hadde sett seg ut en annen klubb, da han fikk vite at han var ønsket av Liverpool.

+