TA UT DINE 11:  Bruk vår «lagvelger» og ta ut de 11 du mener bør starte på lørdag.

Sett opp ditt lag herHvem bør starte mot Crystal Palace?

Lørdag venter Crystal Palace i sesongens første hjemmekamp. Sett opp ditt lag i vår «lagvelger».

Lørdag klokka 16.00 er Crystal Palace motstander i andre serierunde i Premier League, bare noen dager før det viktige returoppgjøret mot Hoffenheim. 

Philippe Coutinho, Nathaniel Clyne, og Adam Lallana er alle skadet og utilgjengelig til kampen, mens Daniel Sturridge skal være tilbake. 

Hvem mener du bør starte? Bruk vår «lagvelger», ta ut ditt lag, trykk på Twitter-symbolet øverst til høyre og del på Twitter med hasttag#LFC11NOR 

Her er supporternes lag

Scroll i vinduet under.

Del

Crystal Palace

01.04.2018 15:53

– Det smakte bedre enn å vinne 5-0

Jürgen Klopp var henrykt over å vinne en tidligkamp etter landslagspause.

31.03.2018 10:35

Sett opp ditt lag:Hvem bør starte på Selhurst Park?

Sett opp de 11 du mener bør starte mot Crystal Palace.

30.03.2018 19:21

Før kamp i motstanderleiren:– Rett og slett ikke godt nok

Christian Benteke er inne i sin desidert svakeste sesong siden han kom til balløyen.

Laguttak

10.02.2017 10:41

Karius tilbake i mål?

Jürgen Klopp skal være villig til å gjøre et nytt keeperbytte til Tottenham-kampen.

27.09.2016 19:05

Klopp har funnet en ellever:Stabilt laguttak

Det er fem sesonger siden Liverpool hadde benyttet færre spillere fra start i ligaen etter seks kamper.

06.03.2018 20:12

Derfor gjør Klopp fem endringer

Lagvelger

13.05.2018 10:15

Sette opp hvilke 11 du mener bør starte:Klopp vurderer Lallana fra start - Mané usikker

Liverpool må ha minst ett poeng mot Brighton for selv å sikre topp fire.

02.05.2018 09:02

Sett opp «ditt lag»:Er det disse elleve som skal sikre Champions League-finale?

Endelig er dagen her! Tell ned timene til avspark med å sette opp hvem du mener bør starte mot Roma.

27.04.2018 12:45

Sett opp «ditt lag»:Hvordan skal Oxlade-Chamberlain erstattes?

Jürgen Klopp har noen utfordringer foran møte med Stoke.

Siste Til vår nyhetsoversikt
19.11.2018 kl 23:08

Solanke har full tiltro til Klopps plan

Dominic Solanke nekter å la seg frustrere av mangelen på spilletid i Liverpool denne sesongen.

+
19.11.2018 kl 21:44

Van Dijk sikret gruppeseieren

Nederland lå an til tap, men så dukket Liverpool-stopperen opp.

+
19.11.2018 kl 19:43

– Henderson klar til helga

Jordan Henderson sto over for England, men er sannsynligvis tilbake mot Watford.

+
19.11.2018 kl 18:35

– Jeg kunne ikke tro det da jeg hørte om Liverpool-interessen

Andy Robertson hadde sett seg ut en annen klubb, da han fikk vite at han var ønsket av Liverpool.

+