TAR ANSVAR:  Jürgen Klopp tar på seg skylden for gårsdagens resultat.

– Alt dette er mitt ansvar

Jürgen Klopp tar på seg skylden for poengtapet mot Bournemouth.

Joshua Kings sene utligningsmål i går var det syvende Liverpool slipper inn på dødball på Anfield. Syv av totalt 16 baklengsmål hjemme har kommet etter dødball.

Jürgen Klopp tar ansvar for at det for andre gang denne sesongen ble poengtap etter å at laget hans ledet mot Bournemouth.

– Vanligvis kan du punktere kampen, men vi gjorde ikke det. Vi lot det være åpent. Så kom en andreball etter dødball, og jeg måtte nesten kaste opp, sa Klopp til pressen etter kampen.

– Det er mitt ansvar, alt dette. Jeg må være klarere om disse situasjonene. Jeg vil finne en løsning, sier manageren.

Han mener laget har mye å lære når det kommer til å ri inn en ledelse.

– Ta Chelsea som eksempel. Motstanderen ville ikke fått ha ballen tre ganger de siste 20 minuttene tror jeg. Vi har ikke denne erfaringen, men kanskje trenger du en opplevelse som den i kveld for å lære av det, selv om resultatet ikke var bra, sier han til Liverpoolfc.com.

Del

Jürgen Klopp

26.10.2017 19:20

Vil ikke røpe om Mignolet og Lovren får fornyet tillit

Jürgen Klopp håper at duoen er smarte nok til å ignorere kritikken.

26.10.2017 15:24

– Uvanlig å møte sin beste venn på den måten jeg gjør

David Wagner tror ikke han får noen taktiske overraskelser mot sin beste venn Jürgen Klopp.

26.10.2017 10:03

– Vi gjør grunnleggende vurderingsfeil defensivt

Phil Thompson har ett konkret råd til hvordan Jürgen Klopp kan få strammet opp den defensive organiseringen under kamp.

Bournemouth

10.04.2017 11:02

– Erfaringen fra Bournemouth-kampen ble nyttig for oss

Jürgen Klopp mener erfaringen man høstet i forbindelse med poengtapet mot Bournemouth var med på å berge seieren mot Stoke.

06.04.2017 00:26

Se Klopps pressekonferanse etter 2-2 mot Bournemouth

Jürgen Klopp forklarer hvorfor det ikke ble tre poeng mot Bournemouth.

06.04.2017 00:07

– Da Bournemouth gjorde sitt andre mål var det min tur til nesten å kaste opp!

Etter 2-2 mot Bournemouth slo Jürgen Klopp fast at hans unge mannskap fortsatt har mye å lære.

Siste Til vår nyhetsoversikt
22.02.2018 kl 23:32

- Vi er i god form foran en interessant kamp

Marko Arnautovic er formspilleren hos West Ham United, men sier foran kampen på Anfield at han har enda mer å gå på.

+
22.02.2018 kl 18:17

Hvem manglet på trening da juniorer fikk oppmuntring?

En spiller fra førstelagsstroppen glimret med sitt fravær under dagens økt på Melwood, mens 17-åringer fikk «belønning» etter seier.

+
22.02.2018 kl 15:48

Gull-Maren klar for å hoppe på tur til Liverpool igjen

Maren Lundby har knapt rukket å komme hjem med OL-gullet før hun planlegger ny tur til Liverpool.

+
22.02.2018 kl 11:32

– Det var et gunstig tidspunkt å score på

Innbytter Rafael Camacho om scoringen som sendte Liverpool U19 til kvartfinalen i UEFA Youth League.

+