Salah for syvende gang | liverpool.no | liverpool.no

Liverpoolvs West Ham 4-0

søn 12.aug 1430

Crystal Palacevs Liverpool

TV 2 Sport Premium / Sky Sports
man 20.aug 2100

Liverpoolvs Brighton

TV 2 Sport Premium / BT Sport
lør 25.aug 1830

Trekning av gruppene i Champions League

tor 30.aug
GOD MÅNED:  April var nok en strålende måned for Salah.

Salah for syvende gang

Egypteren leverte formidabelt i april.

Salah er igjen kronet til Standard Chartered Player of the Month. Dette er syvende gang han mottar prisen – denne gangen for hans bidrag i april.

Egypteren nettet seks ganger i like mange kamper i april.

Jeg føler meg bra, jeg er glad for å vinne igjen. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke kamper jeg scoret i, men jeg er alltid glad for å kunne hjelpe laget, uttaler Salah til Liverpoolfc.com, og tilføyer:

Jeg nyter fotball min så mye her. Kvaliteten i troppen og alt gjør meg glad. Vi hjelper hverandre.

Salah har nytt en fantastisk debutsesong, med 43 scoringer på 50 kamper. Han har alt blitt kåret til årets spiller av PFA og FWA. 

Det er fortsatt to kamper igjen, så det er de vi må tenke på. Jeg er veldig spent og gleder meg til de to siste kampene, avrunde han.

Del

månedens spiller

09.04.2018 12:20

Månedens spiller for fjerde gang

Mohamed Salah er blitt kåret til månedens spiller for mars.

09.03.2018 12:13

Salah ble månedens spiller for andre gang

En Liverpool-spiller har vunnet prisen i tre av sju måneder.

02.03.2018 12:20

Kan bli månedens Premier League-spiller

Fire mål og to assists gir Salah muligheten til å vinne prisen for andre gang.

Mohamed Salah

06.07.2018 14:54

Salah og Mané blir med på flyet til USA

Jürgen Klopp bekrefter at Liverpools lynvinger vil være med når troppen reiser til USA.

02.07.2018 14:19

James Pearce:– Situasjonen er annerledes enn med Coutinho og Suarez

Liverpool Echo-journalisten mener Mohamed Salah har tettere bånd til Liverpool enn hva den sør-amerikanske duoen hadde.

02.07.2018 10:09

Slik reagerer supporterne på Salah-nyheten:– For en nydelig mann

Mandag ble plutselig en jubeldag for Liverpool-supportere.

Siste Til vår nyhetsoversikt
14.08.2018 kl 21:56

Kan gå mot omkamp om dato for «Deadline Day»

Datoen for når overgangsvinduet skal stenge skal diskuteres igjen.

+
14.08.2018 kl 20:19

Liverpool er fortsatt tredjeseedet

Benfica tok seg videre til siste hinder.

+
14.08.2018 kl 17:24

Salah måtte snakke med politiet

Liverpools stjernespiller ble filmet da han brukte mobiltelefonen mens han var i bil.

+
14.08.2018 kl 15:57

Slutt på lange kvelder i ligacupen

Ekstraomganger blir tatt bort fra årets turnering – og det er bare en av flere store endringer.

+


Siden du er Liverpoolsupporter…

…hvorfor ikke støtte supporterklubben og bli medlemskap? Liverpool.no driftes i stor grad av medlemskontingent. Støtt oss med medlemskap for å sikre drift og utvikling av siten. Digitalt medlemskap koster kun kr 200,- for 12 måneder. Kr 17 per måned. Alle medlemskapstypene finner du her. Allerede medlem? Logg inn her.