Liverpoolvs Paris Saint-Germain 3-2

tir 18.sep 2100

Liverpoolvs Southampton

TV 2 Sport Premium
lør 22.sep 1600

Liverpoolvs Chelsea

Viasat 4 / Viaplay / Sky Sports
ons 26.sep 2045

Chelseavs Liverpool

TV 2 Sport Premium / BT Sport
lør 29.sep 1830
GOD MÅNED:  April var nok en strålende måned for Salah.

Salah for syvende gang

Egypteren leverte formidabelt i april.

Salah er igjen kronet til Standard Chartered Player of the Month. Dette er syvende gang han mottar prisen – denne gangen for hans bidrag i april.

Egypteren nettet seks ganger i like mange kamper i april.

Jeg føler meg bra, jeg er glad for å vinne igjen. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke kamper jeg scoret i, men jeg er alltid glad for å kunne hjelpe laget, uttaler Salah til Liverpoolfc.com, og tilføyer:

Jeg nyter fotball min så mye her. Kvaliteten i troppen og alt gjør meg glad. Vi hjelper hverandre.

Salah har nytt en fantastisk debutsesong, med 43 scoringer på 50 kamper. Han har alt blitt kåret til årets spiller av PFA og FWA. 

Det er fortsatt to kamper igjen, så det er de vi må tenke på. Jeg er veldig spent og gleder meg til de to siste kampene, avrunde han.

Del

månedens spiller

09.04.2018 12:20

Månedens spiller for fjerde gang

Mohamed Salah er blitt kåret til månedens spiller for mars.

09.03.2018 12:13

Salah ble månedens spiller for andre gang

En Liverpool-spiller har vunnet prisen i tre av sju måneder.

02.03.2018 12:20

Kan bli månedens Premier League-spiller

Fire mål og to assists gir Salah muligheten til å vinne prisen for andre gang.

Mohamed Salah

06.07.2018 14:54

Salah og Mané blir med på flyet til USA

Jürgen Klopp bekrefter at Liverpools lynvinger vil være med når troppen reiser til USA.

02.07.2018 14:19

James Pearce:– Situasjonen er annerledes enn med Coutinho og Suarez

Liverpool Echo-journalisten mener Mohamed Salah har tettere bånd til Liverpool enn hva den sør-amerikanske duoen hadde.

02.07.2018 10:09

Slik reagerer supporterne på Salah-nyheten:– For en nydelig mann

Mandag ble plutselig en jubeldag for Liverpool-supportere.

Siste Til vår nyhetsoversikt
20.09.2018 kl 20:22

Må trolig klare seg uten angripere

Både Southampton og Chelsea har fått dårlige skadenyheter.

+
20.09.2018 kl 17:18

– Jeg slo en pasning

Oxlade-Chamberlain med en svært positiv opplevelse.

+
20.09.2018 kl 14:42

I gang med det nye treningsanlegget

– Dette er steget mot fremtiden vi må ta.

+
20.09.2018 kl 13:15

Kan skrive historie på lørdag

Aldri i Liverpool FC sin 126 år lange historie har klubben vunnet sju strake kamper fra sesongstart.

+


Siden du er Liverpoolsupporter…

…hvorfor ikke støtte supporterklubben og bli medlemskap? Liverpool.no driftes i stor grad av medlemskontingent. Støtt oss med medlemskap for å sikre drift og utvikling av siten. Digitalt medlemskap koster kun kr 200,- for 12 måneder. Kr 17 per måned. Alle medlemskapstypene finner du her. Allerede medlem? Logg inn her.