Liverpoolvs Fulham 2-0

søn 11.nov 1300

Watfordvs Liverpool

lør 24.nov 1600

Paris Saint-Germainvs Liverpool

Viaplay
ons 28.nov 2100

Liverpoolvs Everton

TV 2 Sport Premium / Sky Sports
søn 02.des 1715
GOD MÅNED:  April var nok en strålende måned for Salah.

Salah for syvende gang

Egypteren leverte formidabelt i april.

Salah er igjen kronet til Standard Chartered Player of the Month. Dette er syvende gang han mottar prisen – denne gangen for hans bidrag i april.

Egypteren nettet seks ganger i like mange kamper i april.

Jeg føler meg bra, jeg er glad for å vinne igjen. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke kamper jeg scoret i, men jeg er alltid glad for å kunne hjelpe laget, uttaler Salah til Liverpoolfc.com, og tilføyer:

Jeg nyter fotball min så mye her. Kvaliteten i troppen og alt gjør meg glad. Vi hjelper hverandre.

Salah har nytt en fantastisk debutsesong, med 43 scoringer på 50 kamper. Han har alt blitt kåret til årets spiller av PFA og FWA. 

Det er fortsatt to kamper igjen, så det er de vi må tenke på. Jeg er veldig spent og gleder meg til de to siste kampene, avrunde han.

Del

månedens spiller

09.04.2018 12:20

Månedens spiller for fjerde gang

Mohamed Salah er blitt kåret til månedens spiller for mars.

09.03.2018 12:13

Salah ble månedens spiller for andre gang

En Liverpool-spiller har vunnet prisen i tre av sju måneder.

02.03.2018 12:20

Kan bli månedens Premier League-spiller

Fire mål og to assists gir Salah muligheten til å vinne prisen for andre gang.

Mohamed Salah

06.07.2018 14:54

Salah og Mané blir med på flyet til USA

Jürgen Klopp bekrefter at Liverpools lynvinger vil være med når troppen reiser til USA.

02.07.2018 14:19

James Pearce:– Situasjonen er annerledes enn med Coutinho og Suarez

Liverpool Echo-journalisten mener Mohamed Salah har tettere bånd til Liverpool enn hva den sør-amerikanske duoen hadde.

02.07.2018 10:09

Slik reagerer supporterne på Salah-nyheten:– For en nydelig mann

Mandag ble plutselig en jubeldag for Liverpool-supportere.

Siste Til vår nyhetsoversikt
19.11.2018 kl 23:08

Solanke har full tiltro til Klopps plan

Dominic Solanke nekter å la seg frustrere av mangelen på spilletid i Liverpool denne sesongen.

+
19.11.2018 kl 21:44

Van Dijk sikret gruppeseieren

Nederland lå an til tap, men så dukket Liverpool-stopperen opp.

+
19.11.2018 kl 19:43

– Henderson klar til helga

Jordan Henderson sto over for England, men er sannsynligvis tilbake mot Watford.

+
19.11.2018 kl 18:35

– Jeg kunne ikke tro det da jeg hørte om Liverpool-interessen

Andy Robertson hadde sett seg ut en annen klubb, da han fikk vite at han var ønsket av Liverpool.

+


Siden du er Liverpoolsupporter…

…hvorfor ikke støtte supporterklubben og bli medlemskap? Liverpool.no driftes i stor grad av medlemskontingent. Støtt oss med medlemskap for å sikre drift og utvikling av siten. Digitalt medlemskap koster kun kr 200,- for 12 måneder. Kr 17 per måned. Alle medlemskapstypene finner du her. Allerede medlem? Logg inn her.