Nå må du over på ny innlogging

I dag gjøres en endring som vil påvirke alle som enda ikke er over på ny innlogging. Hvis du allerede har logget inn på ny løsning kan du forholde deg i ro.

Torsdag 8. mai lanserte vi nytt medlemsregister. Sammen med medlemsregisteret introduserte vi også en ny innloggingsløsning. Denne endringen ble gjort slik at hvis du allerede var innlogget torsdag så har den innloggingen fungert i en overgangsperiode.

Men fra og med i dag MÅ du logge inn på ny løsning! Den gamle innloggingen går nå helt ut.

Bruker du vår app?

Supporterklubben har bare én app – det er appen som ligger i App Store. Hvis du bruker en gammel versjon av denne appen vil ikke ny innlogging fungere. Hvis du ikke har lastet ned appen tidligere, og ikke er innlogget der, må du vente til den er oppdatert i App Store.

Inntil videre henter du opp Liverpool.no i nettleser og velger lagre til hjem-skjem. Det vil fungere bra.

Vi får også noen henvendelser fra Android-brukere fortsatt bruker vår gamle app. Den er ikke lenger operativ og vil ikke fungere.
Slett appen og hent opp Liverpool.no via din nettleser, og velg å lagre som bokmerke til skjermen din. 

Gammelt bokmerke på mobilen?

Sliter du med innlogging på mobilen kan det også skyldes at du har lagret et bokmerke som ikke oppdaterer seg mot ny innlogging.
Forsøk da å slette bokmerke fra skjermen din, hent opp Liverpool.no i nettleser og lagre hjemmesiden vår på nytt.

Hvis det ikke fungerer så vennligst forsøk å logge inn i en nettleser/device du normalt ikke bruker mot oss.

Følg podcasten vår på Spotify Meld deg på vårt nyhetsbrev