Sliter du med innloggingen?

Sliter du med å komme inn på våre plussaker bør du gå igjennom sjekklista i denne saken. Sjekk også hva du må gjøre hvis du står fast.

Mandag (12.02) gjennomførte vi en planlagt oppgradering av vår innlogging. Dette har påvirket en del av dere. Det påvirker blant annet innlogging på pluss-sakene våre.

Oppgraderingen vi gjorde fungerer som den skal og er viktig for en mer robust tilrettelegging for utvikling av hjemmesiden, apper og fremtidige prosjekter.

De av dere som ikke lenger får logget inn skyldes dette trolig:

  • medlemskapet har gått ut. Forsøk å fornye det inne på Min Profil.
  • brukeren din har en feil vi må rette manuelt (eldre brukere)
  • Medlemskapet ditt har ikke tilgang til plussaker (familiemedlemskap)
  • Annet: mailen din ligger inne hos andre medlemmer, du har byttet mail, etc

Før du kontakter oss så vennligst forsøk dette:

  • Logg helt ut av siden - sjekk at navnet ditt ikke lenger står oppe til høyre
  • Sjekk at det står «login» oppe til høyre - og logg inn med den bruker/pass du har i dag
  • Hvis ikke din gamle login fungerer må du resette ditt passord. Klikk her for å be om nytt passord.
  • Blir du spurt om username er det lik din email som er registrert hos oss.
  • Fortsatt problem - forsøk gjerne i en annen nettleser eller device (i tilfelle coockie-problematikk)
  • Hvis du likevel ikke får logget inn, vennligst kontakt oss på [email protected]
  • NB: Forsøk disse tingene desktop hvis du har vært på mobil.

De kan ta litt tid med å få svart alle så raskt som ønskelig - så takk for tålmodigheten. Send mail til [email protected] hvis du står fast. Du trenger ikke purre, henvendlesen vil bli besvart, og du vil snart få tilgang til det beste av Liverpool på norsk igjen!