Inngår samarbeid med spillselskap

Liverpool annonserer i dag at de skal jobbe sammen med det skandinaviske spillselskapet «ComeOn!» i de to neste årene.

Det betyr at «ComeOn!» er blant Liverpool FCs samarbeidspartnere frem til slutten av 2015/2016-sesongen, melder klubben.

Den store supporterskaren og interessen i de skandinaviske landene er grunnlaget for avtalen, og spillselskapet promoterer samarbeidet med at brukerne i Norge, Sverige og Finland kan vinne Liverpool-relaterte produkter – deriblant kampbilletter på Anfield.

– Dette er eksklusive premier ingen andre spillselskaper i Skandinavia har, sier «ComeOn!»-talsmann Paul Myklebust, som er fra Norge.

Klubbens reklamesjef, Billy Hogan, forklarer at de ser det som «viktig å bringe tilhengerne nærmere klubben» – uansett hvor langt unna Anfield de bor. Derfor har Liverpool FC i to år utviklet samarbeidene med forskjellige spillselskaper der verden rundt, i områder der Liverpool-interessen er stor.

Det har hittil vært en suksess for Liverpool FC, skriver klubben på sin nettside.

En «ComeOn!»-reklame med Jordan Henderson, Brad Jones og Jon Flanagan har blitt sendt på skandinaviske TV-skjermen siden begynnelsen av juni.